-->

Type something and hit enter

Pages

Singapore Investment


On


Sektor minyak sedunia telah cecah USD52 dan pada 29 oktober harga minyak sedunia telah mula melonjat dengan stablil hingga ke paras hari ini, secara kesuluruhanya harga minyat sedunia telah kembali ke paras februari 2020. 
 
Manakala kaunter mengenai sektor minyak tempatan kini ada yang telah mingikut jejak pemulihan dan ada yang masih di belakang lagi.pada minggu yang lalu kaunter mengenia minyak kebanyakan dalam keadan (Side way). 
 
Kini kebanyakaan negara telah memulihkan economi tempatan dan membuka untuk perniagaan, kilang beroperasi penghantaran laut mula pulih dan pekerja sudah balik ke perjabat untuk bekerja. berikut aktiviti akan secara terusan memelukan (Fossil fuel) iaitu minyak Tambahan pula baru-baru ini kebanyakan negara telah umum pada awal tahun depan penerbanagan akan mula, ini akan menambahkan permintaan secara langsung pada minyak (Fossil Fuel).
 
pada minggu yang akan datang kita boleh melihat kaunter dalam sector minyak (O&G) akan menunjuk kenaikan secara positif.
kaunter yang boleh diikuti, ARMADA / DAYANG / PENERGY / KNM / DIALOG / HIBISCUT / HENGYUAN 
 
untuk carta teknikal yang terkini sila kunjungi Facbook kami dan FOLLOW supaya ada akan dapat maklumat yang dikemaskini dari masa kesemasa. 
 
Facebook : Bursa Cafe
https://www.facebook.com/Bursa-Cafe-101834805155366
 
 


https://klse.i3investor.com/blogs/bursacafe/2020-12-20-story-h1538308964-Sektor_Minyak_dalam_Pemulihan_dan_Peluang.jsp

Back to Top